Social Icons

Minggu, 04 Agustus 2013

Info Klinik NAQS Cabang Malaysia

Info Klinik Naqs cabang Malaysia:

Masih tetap gratis/free/percuma utk rawatan dan penyembuhan.

Bayaran yg dikenakan :
  1. Jika kami harus pergi ke suatu tempat lain yg memerlukan kos.
  2. Kos ubat, jika anda perlu utk makan ubat.
Kami disini mengamalkan sadoqah, sesiapa yg mahu bersadoqah selepas menerima rawatan, dipersilakan. Sodaqah anda utk tujuan memperkembangkan lagi klinik kami. Tiada paksaan....

Sila buat temu janji 0166250081.

TIPS TERAPI QUANTUM HEALING TOUCH
Bismillahhirrohmannirrohhim....
Assalammualaikum warohmatullahhiwabarohkatuh...
Utk mereka yg mahu membantu keluarga dan saudara2 mereka yg sakit:
  1. Pertamanya, mohon keizinan daripada pasien dulu utk kita terapy, supaya pasien dgn rela hati membenarkannya dan akan membuka hatinya serta pori2 dan sel2 tubuh utk menerima penyembuhan yg akan berlaku, setelah diizinkan maka,
  2. berlindung kepada Allah dari syaitan, Maka bacalah ayat2 perlindungan.
  3. Berzikir utk memuji-2 Allah, berzikir utk memohon ampun, berzikir utk berserah diri. Sesungguhnya tanamkan di hati bahwa kita tiada daya dan upaya melainkan dari Allah jua. Hanya Allah yg Maha Penyembuh dan penyembuhan itu hanya dari Allah. Bacalah ayat2 yg berkaitan dgnnya. Jika bisa diusahakan supaya bacaan itu bisa didengarkan oleh pasien agar masuk ke sanubarinya dan mengalir kesetiap sel2 tubuhnya.
  4. Sentuh tubuh pasien dgn telapak tangan atau sentuh pada tempat yg sakit lalu bacakan Al-fatihah padanya. Niatkan dihati kita supaya terbuka semua cakra2 yg ada di dalam tubuh pasien (360 cakra yg terdapat dalam tubuh, 7 cakra besar). Niatkan dihati supaya energi penyembuhan mengalir pada pasien. AWAS!!! niat terapis amat penting, jangan terapis melamun atau mikirkan uang atau lain2 kerana energi getaran dalaman qalbu terapis akan mengalir melalui getaran nadi darah dan terus mengalir ke cakra2 pasien atau pada tempat yg sakit. Apa yg terapis rasakan itu yg akan terapis alirkan. Perasaan terapis mesti tajam. Terapis harus peka dgn perasaan sendiri, jika perasaan terasa sesuatu yg tak kena maka bisa tambah pengisian ayat kursi. Lakukan sehingga puas.
  5. sudahi dgn kesyukuran dan tutupi dgn keikhlasan dan bertakwakal.
Tips utk pemijat/urut;
Terapis yg punya ilmu pijat atau urut, bisa gabungkan cara ini. Dgn memijat urat saraf dan titik meridian pasien, terbukti kesannya amat baik sekali dan pasien bisa sembuh dgn cepat.

(Efik samping: Jika niat terapis negetif berkemungkinan energi negetif pasien pula yg mengalir ke tubuh terapis, maka harus hati2 di situ. maka terapis harus sering2 terapy diri sendiri atau minta teman lain terapy kita supaya tubuh kita mendapat refresh semula)

Semoga bermanfaat..

By. Anuwar bin Moh. Lop.

JUMPA SAYA DI FACEBOOK, KLIK DI SINI..

Tidak ada komentar:

Posting Komentar